Πως επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με την μακέτα του προσκλητηρίου μου;

Μπορείτε να μας στέλνετε τις διορθώσεις, αλλαγές και εγκρίσεις της μακέτας του προσκλητηρίου σας στο info@merryroses.gr  



Τι πρέπει να προσέχω σχετικά με τα κουφέτα;

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία με θερμοκρασίες μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου. Δεν  τοποθετούνται στο ψυγείο και η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα αμυγδάλου στις θερμοκρασιακές μεταβολές. Όταν το κουφέτο μετακινηθεί από κρύο σε ζεστό χώρο ή ανάποδα, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσει ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά του.

Η μεταφορά των κουφέτων σε χρονικές περιόδους όπου η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι έως 25 βαθμούς γίνεται χωρίς κίνδυνο. Για περιόδους με μεγαλύτερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.


Θα παραλάβω επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης αμέσως μόλις στείλετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε μελετήστε προσεκτικά όλα τα δεδομένα της παραγγελίας σας και επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή. Το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.


Παραγγελίες εξωτερικού

Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς να εξυπηρετούμε όλους εσάς από το εξωτερικό που επιθυμείτε να παραγγείλετε προϊόντα μας. Η παραγγελία σας μπορεί να δοθεί κανονικά μέσα από το site. Για τυχόν απορίες και διευκρινήσεις είμαστε πάντα στην διάθεσή σας. Επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του site ή καλέστε μας στο τηλέφωνο +30 2613-019305.


Θα λάβω επιβεβαίωση για την αποστολή της παραγγελίας μου;

Αμέσως μόλις φύγει η παραγγελία σας από εμάς, θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά στα στοιχεία που μας έχετε δώσει που θα σας ενημερώνει για τον αριθμό φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να την αναζητήσετε το δέμα σας στην αντίστοιχη επιχείρηση μεταφορών.


Επιστροφές & αλλαγές:

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα που έχω ήδη παραλάβει;

Τα προϊόντα μας (προσκλητήρια, μπομπονιέρες κλπ.) σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες, επιλογές και οδηγίες και είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητά τους θα σας ικανοποιήσει απόλυτα. Επομένως, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής καθώς είναι αδύνατον να διατεθούν σε άλλον πελάτη.
Παρά ταύτα εάν το προϊόν που έχετε αγοράσει δεν εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία (των ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων) και δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που έχετε παραλάβει θα πρέπει εντός 2 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και να μας αποστείλετε εν συνεχεία εγγράφως το αίτημα σας για επιστροφή των προϊόντων, είτε στο τηλ 2613-019305 είτε στο mail marinatsolaki@yahoo.gr ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή του.

Θα θέλαμε όμως εκ των προτέρων να σας ενημερώσουμε, ότι το σχετικό κόστος αποστολής των επιστραφέντων προϊόντων θα σας επιβαρύνει. Επιπλέον και σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι σε αρίστη κατάσταση τόσο το ίδιο όσο και η συσκευασία του. ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω η επιχείρηση μας δύναται να μην την αποδεχτεί.

Βαπτιστικά ρούχα: τα βαπτιστικά ρούχα δεν δοκιμάζονται για λόγους υγιεινής γι’ αυτό και δεν είναι εφικτή η επιστροφή τους.

Παπούτσια βάπτισης: Δεδομένου ότι δίνουμε πάντα ακριβείς οδηγίες για τον υπολογισμό του νούμερου, τα παπούτσια θεωρούνται ειδικές παραγγελίες και δεν είναι δυνατή η επιστροφή τους.

 

Πως ενημερώνομαι για την διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Με την αποστολή της παραγγελίας σας λαμβάνετε εντός 24 ωρών e-mail που σας ενημερώνει με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε. Επίσης μπορείτε με την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να μας στείλετε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και εντός 24 ωρών θα λάβετε ενημέρωση για την διαθεσιμότητά τους. Επιπλέον είμαστε στην διάθεσή σας καθημερινά εντός ωραρίου λειτουργίας για σας βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σας. Σε κάθε περίπτωση όμως και για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας.

ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ (out-of-stock) Ενημερώνουμε το κατάστημά μας σε συνεχή βάση, όμως διατηρούμε το δικαίωμα να έχουμε στο e-shοp κάποιο είδος που έχει εξαντληθεί διότι οι ελλείψεις είναι παροδικές. Σε περίπτωση που έχουμε παραγγελία σε είδος out-of-stock ενημερώνουμε άμεσα τον πελάτη για τυχόν τροποποίηση της παραγγελίας, ή ακύρωση ή για τη νέα ημερομηνία παράδοσης αν το επιθυμεί.